Molto neve!

Siste døgnet har snøen lavet ned i Alagna og jeg tror ikke jeg er langt unna om jeg sier det har kommet to meter.  Denne sesongen slutter aldri å levere virker det som:) Hele heisanlegget er stengt i dag og i morgen er det meldt sol – det kan bli latterlig moro! Vi tok med kamera da vi gikk for å kjøpe frokost. Det er magisk stemning i her i dag:) På sånne dager er det lov med vin før kl 12, så vi tok oss en tur innom stamstedet vårt Vineria An Bacher. Dette har vært en fantastisk uke i Alagna! For nøyaktig en uke siden kjørte Ola, Øyvind og jeg Punta Vittoria, på tirsdag var vi på heliskiing og om  5 dager kommer Marte!!! Stort bedre blir det ikke:)

20140301Snøø3

20140301Snøfreser

20140301Snøøøø

20140301Snøø

20140301Butikken

20140103Snøøø1

20140301Ola

20140301Bacher

20130301Bacher1

20130301Vinglass

20140301Biapåvinbaren

20130301ØyvindpåBacher

5 thoughts on “Molto neve!

    1. Kooos dere i hemsedalsnøen❄️ her nede kommer nok ikke heisene til å åpne før utpå dagen i morgen. Aldri sett så mye snø i hele mitt liv☺️

      Lik

  1. Det var mye hvitt fra oven! Må vel snart grave tunnel slik vi hadde i Myrkdalen da jeg var liten.

    Lik

  2. Ser helt crazy ut så mye snø dere har fått, også siden du la ut dette!! Helt vanvittig! Hehe:) bruk hodet i all pudderet. Veldig bra i Hemsedal men er jo langt i fra de mengdene dere har fått!!

    Lik

Legg igjen en kommentar

