En helg i Alagna

Alagna har et hav av muligheter og det er lite rom for å kjede seg! Helgene er ganske travel i anlegget med alle tilreisende, men med litt planlegging er det mye som kan oppleves midt høysesong. Marte har vært på helgebesøk hos oss og vi kan sjekke av offpiste  -både dag og natt, randotur, spa, middag i bakken og cruising i pisten for å nevne noe. Til tross for at Marte ikke har kjørt en eneste sving offpiste tidligere ble hun med å kjøre Malfatta som førstetur. Hun hadde noen små bekymringer på vei ned til innsteget, men de hadde hun absolutt ikke trengt å tenke på. Det gikk utrolig bra! IMPONERENDE og INSPIRERENDE!

20140310Utsikt20140310MalfattaMarte20140310malfattmarte120130310venner20140310Pastore20140310Dropp

20140310campgjeng20140310Rando20140310miapåcamp20140310lys

4 kommentarer om “En helg i Alagna

  1. Jeg har hatt en av de beste opplevelsene så langt!!! For et vertskap, kontrastert og for et sted!! Takk for at dere fikk meg godt utafor komforsonen – nå er det helt innafor 🙂 Fineste menneskene og fineste Mia Bella!!! Takk for meg – kommer tilbake for hiking i sommer!!!!

    Liker

  2. Marte,jeg er imponert og stolt av deg.MEN,jeg er ærlig nok til å si at jeg er glad jeg ikke på forhånd visste om programmet. Ja,Vivie har gitt deg minner for livet og jeg hilser både til henne og Øyvind.
    Klem fra Marte sin mamma

    Liker

Legg igjen en kommentar

