Etter-ski-aktivitet

I går var siste offisielle åpningsdag for skiheisene her i Alagna, foruten at de holder åpent neste helg for en stor ski-test event, er vinteren så og si over. Om ca to uker drar vi videre til kysten og da er vi allerede halvveis i Italia-eventyret vårt. Tiden flyr! Innen den tid skal vi nyte siste del av snøen med noen fine turer før vi pakker bort skiutsyret for denne gang.

Men det finnes mye å bedrive tiden med når vinteren er på hell. I dag var jeg på et par timers fjelltur med Mia, trente litt etterpå og dro å klatret på kveldingen sammen med Øyvind og noen venner. Det finnes jo en første gang for alt og dette var min første gang i en klatrevegg. Det var gøy det, selv om tålmodigheten min spiller meg et lite puss, må jeg tilbake å klatre mer. 20140422ClimbingØ20140422Klatring20140422Virginia20140422Oliverklatere20140422Camilla20140422Vivieklatrer20140422VirgiogOlli20140422Øyvindmonkey20140422

5 thoughts on “Etter-ski-aktivitet

Legg igjen en kommentar

