Noen flere minner fra Liguria

Jeg lurer på hvordan to til tre ukers ferie vil føles etter et år på loffen.. Vi nyter i hvert fall all tiden vi har sammen dette året og nå har vi allerede vært i Liguria og Levanto en måned. Så hva har vi drevet med siste tiden? Vi har gått mange turer med Mia, hatt litt strandliv, vært på litt oppdagelsesferder rundt om kring langs kysten, hatt besøk av familie og venner og jeg har tatt meg sammen og studert litt italiensk (det var kanskje på tide..). I morgen tar vi en snarvisitt til Firenze før vi er klar for litt øy-liv på Korsika og Sardinia de neste ukene.  Vi gleder oss! #tavarepåøyeblikket
Mange happy posts fra oss om dagen og det vil det forhåpentligvis være resten av dette året også. Det er ikke sånn at jeg har glemt at det finnes en hverdag der ute, men jeg vet at jeg kommer tidsnok tilbake til den. Alle dager er ikke like rosenrøde, men jeg har bestemt meg for å ta vare på alle de gode opplevelsen og all den glede det gir å være på reise et helt år. Så dere får bare holde ut med meg:) 
Family hike;) Photo Vivie Bjørnstad
Gina and I on our way to Corniglia. Photo Sissel Bjørnstad
Sporty mom! Photo Vivie Bjørnstad
Mia, my mom and Gina in Corniglia. Photo Vivie Bjørnstad
My mom and Øyvind
My mom and Øyvind on the train from Riomaggiore. Photo Vivie Bjørnstad
SUP`ing or SITT`ing? Photo Øyvind Bertelsen
SUP`ing around. Photo Øyvind Bertelsen
Morten and Øyvind chilling down after a run. Photo Vivie Bjørnstad
Pisa couplefie:) Photo Øyvind Bertelsen.
Walking from Levanto to Corniglia – about 17km. Photo Øyvind Bertelsen
Mia and I taking a rest. Photo Øyvind Bertelsen
On our way to Monterosso
On our way to Monterosso. Photo Sissel Bjørnstad
Øyvind and Mia in Camogli. Photo Vivie Bjørnstad

 

 

 

 

 

En kommentar om “Noen flere minner fra Liguria

Legg igjen en kommentar

