3 mnd igjen!

I dag er det tre måneder til vi begynner hjemreisen til Norge. Etter å ha vært på tur i 8 måneder er det kanskje tid for å begynne å se tilbake på de fantastisk gøye opplevelsene vi har hatt og stedene vi har vært på. Vi visste ikke helt hva vi gjorde da vi dro, men vi pakket bagene og kjørte sørover i en stappfull bil, full av forventninger og med dose usikkerhet. Nå, 8 mnd senere, er vi samstemt i at dette har vært den viktigste og beste beslutningen vi har gjort så langt i livet.

Vi har ikke alt for mange bilder av oss to sammen, men jeg fant et fra Sardinia i juni som beskriver dette året ganske bra. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å ta med meg tilstedeværelsen dette året har gitt meg når jeg kommer tilbake til hverdagen. Dette året har satt lys på så mange viktige deler av livet som vi ofte glemmer eller velger bort i en hektisk hverdag. Nå er vi i vår siste måned i Alagna før vi drar videre til Toscana og Argentario i september og Livigno i oktober. Be. Live. Love.

2 kommentarer om “3 mnd igjen!

Legg igjen en kommentar

