Tiden i Alagna er over for denne gang.

Fire måneder med ski og ni uker med alpesommer er over. Tiden i Alagna er over. Det er nesten som jeg ikke helt kan tro at vi kjører fra denne nydelige landsbyen på søndag. Jeg har definitivt hatt mine beste skidager i disse fantastisk vakre og utfordrende fjellene. Sommeren her nede var værmessig en av de verste på kanskje 25 år med tanke på regn og skyer, men vi som er vokst opp på vestlandet er vant til sånt. Ser jeg tilbake på turene vi har gått kan jeg ikke helt se at været satt en stor stopper for oss i hvert fall. Noen italienere løste det med å gå med boblejakke i 20 grader og med paraply på vel 2000 meters høyde:):) You gotta love it!

Jeg er bare så ufattelig glad for at vi dro hit! Vi har truffet mange herlige Alagnere og vi kjenner begge på at vi hører litt hjemme her. Toppen av kranskekaken var vel kanskje at jeg gikk til Capanna Margherita for noen uker siden, det var en sjelden vakker opplevelse. Det er ingen tvil om at jeg drar herfra med blandede følelser, Alagna er et unikt sted og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake.

 

 

Legg igjen en kommentar

