Høy på gøy!

Nå kjenner jeg at vinteren endelig er i gang. Det tok ltt tid, men kanskje den bare lot vente på seg for at vi ikke skal ta den helt for gitt. Latteren sitter løst, smilene er større enn på lenge og den dårlige humoren i heisen holder seg på et jevnt nivå.  Vissheten om at vi ikke skal gjøre noe annet enn å bare ha det gøy på ski minner meg om hvor heldig jeg er som får være liten igjen. Jeg leker hele helgen og det er jeg evig takknemmelig for. Takk for turen!

Ola Drop 16 jan

Øyvind karavan 16 jan-7

 

 

Legg igjen en kommentar

