God Jul!

Buon Natale!

For å fylle på med litt julestemning dro vi en tur til Alba i går kveld, vi ble møtt av et yrende folkeliv i små koselige gater med julelys og markedsboder som absolutt bidro til at vi fikk opp julestemningen. Det er noe med Italia (og andre land forøvrig, bare ikke Norge)  som er helt riktig når vi kan handle vin rett fra vinbonden på markedet! Det bare gjør noe med hele stemningen og jo lenger jeg er i dette landet bare kjenner jeg at det er sånn det burde være – her er en avslappet holdning til mye og jeg liker det!

Vi handlet oss litt vin fra en lokal produsent og gikk innom et atelier til en kunstner som jeg ikke kommer til å glemme med det første.

Jeg ønsker dere en fin og koselig julefeiring hjemme i Norge!

20131223JuliiAlba20131223JuliAlba220131223KaruselliAlba20131223ØyvindhandlervinAlba20131223KunstiAlba201312KunstiAlba20131223FolksomtiAlba20131223Øyvindogmiafarger

3 thoughts on “God Jul!

Legg igjen en kommentar

